Update
Locals in de spotlight op Eindhovencity
Van broedplaatsen tot koffietentjes, Eindhoven barst van de inspirerende plekken. Maar met ons doel om de meest menselijke, innovatieve stad te worden, is er één belangrijke factor die vaker de show mag stelen: de Eindhovenaren. Daarom lichten we in een nieuw Instagram-format locals uit met een sterk verhaal.
Voor @eindhovencity zijn we continu op zoek naar unieke verhalen over de stad om met onze volgers te delen. Waar onze focus voorheen meer lag op hotspots, evenementen, architectuur etc. verbreden we die met Eindhovenaren door het format ‘locals’. Eerder gingen we al 24 uur op pad met locals in een zoektocht naar hun favoriete plekken op thisiseindhoven.com. Maar voor dit nieuwe social-format gooien we het over een andere boeg; we zetten locals nog meer in hun kracht.
In ‘locals’ lichten we locals uit met ijzersterke verhalen, boeiende ondernemingen of spannende beroepen die niet altijd zichtbaar zijn, maar wel onderdeel van het Eindhoven-verhaal zijn. Denk aan de eigenaar van de Philips Fruittuin of een tassendesigner met internationale allure (hallo FLAMES). Middels oogstrelende fotoseries door Studio Heinrich zetten we daarmee niet alleen de locals in de spotlight, maar geven we ook een inkijkje bij (nog onbekende) plekken. Hiermee proberen we inwoners en bezoekers te verleiden om op verkenning uit te gaan en buiten de gebaande paden te treden.