Update
Eindhovencity in een nieuw jasje
Knappe kiekjes, de nieuwste hotspots en de heetste weekendtips, op onze socialmediakanalen delen we het beste aanbod van Eindhoven. Zo mooi als de inhoud, zo mooi willen we ook de content delen. Daarom gaven we recentelijk @eindhovencity een make-over voor een vernieuwde, frisse look.
We zetten Instagram en onze andere Eindhovense socialmediakanalen in voor de storytelling van de stad. Dat doen we met foto’s, reels en stories. Die laatste gebruiken we voor allerlei content zoals de weekendtips, nieuwe hotspots, het vastleggen van evenementen en het doorlinken naar content op thisiseindhoven.com. Iedere set aan stories is een verhaal op zich. Daarom vroegen we ontwerpbureau George & Harrison om hier een passend ontwerp bij te maken. Met als resultaat een verfrissende Eindhoven-look voor ieder format.
Highlights
Hoe die verhalen samenkomen zie je bijvoorbeeld in de Instagram-highlights. Deze permanente stories vind je op ons profiel en bieden een samenvatting van verschillende verhalen; veelal met links naar de online artikelen—zie het als een permanente brug naar thisiseindhoven.com. Hierin lichten we verschillende thema’s, formats en evenementen uit.
In de highlights komen verschillende mini-verhalen samen, kijk bijvoorbeeld naar onze GLOW-highlights. We delen een aantal stories over een artikel als praktische informatie en leggen daarnaast het event vast. Samen vormen ze één verhaal over het lichtkunstfestival, zodat gebruikers gemakkelijk alle informatie kunnen vinden. Hetzelfde geldt voor vaste rubrieken als de weekendtips.