Inspiratie campagne Expedia
- Campagne
-
De vraag
Hoe zorgen we voor meer conversies naar Eindhovense hotels?
-
Onze oplossing
In samenwerking met Expedia en NBTC ontwikkelden we een inspiratiecampagne, waarmee we Eindhoven promootten op verschillende online kanalen.
In cijfers
- 1.600.000 impressies
- 1200 boekingen
Strategische lijn
Deze case past binnen onze strategische lijn: “Verduurzaming van toerisme”.
Bekijk strategieSamen met NBTC en andere bestemmingen, zoals Rotterdam, Den Haag en Amsterdam, ontwikkelden we een conversiegerichte online campagne. We hebben ons gericht op potentiële bezoekers vanuit België, Duitsland en VK. Ons doel? Eindhoven promoten als citytripbestemming en boekingen naar onze stad aanjagen.
Campagne
We bereikten de eindgebruiker via Instagram stories, display-banners op expedia.com en native apps op onder andere hotels.com. Daarmee leidden we bezoekers naar een inspirerende Eindhoven-pagina. En met succes! In totaal behaalden we 1.6 miljoen impressies, wat uiteindelijk resulteerde in 1.200 hotelboekingen.
Samenwerking
Expedia
Expedia.com inspireert reizigers om het beste uit hun reis te halen, door middel van het aanbieden van hotels, vluchten en informatie.
NBTC
Als de nationale destinatiemanagement-organisatie van en voor Nederland zorgt het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC), op basis van relevante kennis en inzichten, voor een nationale visie op toerisme. Hiermee inspireren, verbinden en faciliteren zij steden, regio’s, ondernemers en andere belanghebbenden in de bestemming Nederland.